Splošni pogoji poslovanja portala Mate čaj Selecta

Cene

Cene prikazane na spletnem naslovu www.mate-caj.si, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Dostava

V spletni trgovini Mate Čaj stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Prejeta naročila do 10.ure skušamo odpremiti še isti dan, razen med vikendi in prazniki. Pridržujemo si pravico, da zaradi objektivnih razlogov odpremimo vašo pošiljko najkasneje v roku 5 delovnih dneh. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o dobavnem roku obvestimo preko vaših posredovanih kontaktnih podatkov.

Naročeno blago bo poslano kot odkupna pošiljka in je do končnega plačila last pošiljatelja. V primeru, da naročenih artiklov ni na zalogi in v primeru daljšega dostavnega roka bomo z vami osebno stopili v stik (prek vašega ob nakupu vnesenega e-naslova ali telefona) in se dogovorili o možnostih dostave.

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije (www.posta.si). Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga Pošta Slovenije predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih redkih primerih pojutrišnjem).

Na osnovi naših dosedanjih izkušenj je tako od dneva, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini Mate Čaj, pa do dneva, ko blago tudi dejansko prejme, v običajnih razmerah potrebno do dva delovna dneva. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.

V primeru, da vas v času dostave ni doma, vam bo uslužbenec Pošte Slovenije pustil obvestilo, na katerem bo tudi njegov kontakt in vam poskušal dostaviti vašo pošiljko v naslednjih dneh oz. vas bo paket počakal na vaši najbližji poštni poslovalnici.

Jagoši d.o.o Celje ima pravico, da zavrne katerokoli strankino naročilo, če se izkaže, da je stranka v preteklosti neupravičeno reklamirala izdelke ali ni prevzela paketa v roku, ki je bil predviden za prevzem (navadno 15 dni).

Stroški dostave:

Dostavne stroške zaračunamo 5,00 EUR (po povzetju*) za naročila v vrednosti do 40,00 EUR.
Pri nakupu blaga nad 40,00 EUR je vam dostavo po Sloveniji plača podjetje Jagoši d.o.o. Celje.

Prevzem

Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte ali po telefonu oz. to stori pogodbenih izvajalec dostave.

Prevzem je na osnovi identifikacijskega dokumenta mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob oddaji zahtevka za dostavo. Možen je tudi osebni prevzem po predhodnem dogovoru na gsm 040 796 034 na območju mesta Celje.

Plačila

Po povzetju: spletna trgovina Mate Čaj omogoča način plačevanja z gotovino ob prevzemu pošiljke. V primeru, da vas v času dostave ni doma, vam bo poštar pustil obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe Pošte Slovenije. Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času ponovne dostave dosegljivi).

Plačilo po predračunu: spletna trgovina Mate Čaj kupcu pošlje predračun po elektronski pošti. Kupec plača predračun in ponudnika obvesti o poravnanem plačilu po telefonu ali elektronski pošti. Po izvedenem plačilu po predračunu kupec po pošti prejme poleg naročenega izdelka tudi končni račun, ki ga je dolžan prevzeti in shraniti.

Plačilo ob osebnem prevzemu z gotovino: Možen je tudi osebni prevzem skupaj z gotovinskim plačilom po predhodnem dogovoru na gsm 040 796 034 na območju mesta Celje. Ob osebnem prevzemu vam stroškov dostave ne zaračunamo.

Napačni podatki

Če ste po opravljenem nakupu ugotovili, da ste nam posredovali napačne podatke ali bi želeli spremeniti naslov prejemnika, nam spremembo podatkov sporočite po telefonu: +386 (040) 796 034 ali po e-pošti: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Vračilo artikla

Pred vračilom blaga, kupljenega v spletni trgovini Mate Čaj, nas obvestite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali na telefon +386 (040) 796 034 (od ponedeljka do petka od 9:30 do 13:30 ure), da se dogovorimo o najboljši rešitvi.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko spleta), kupec brez razloga vrne. Zadošča, da nas najkasneje v 15 dneh pisno obvestite na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., blago pa nam lahko vrnete v nadaljnjih 30 dneh.

Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni obliki, ter v originalni embalaži. Stroške vračila blaga krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh.

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletne trgovine Mate Čaj lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s spletne trgovine Mate Čaj. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

V naslovu sporočila: Preklic naročila V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca b) naslov kupca c) številka naročila

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V tem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Za več informacij glejte odstavek Vračilo artikla.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla ali vračilo kupnine.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da izpolnite reklamacijski zapisnik pri dostavljalcu. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem roku.

Obveščanje o naročilih

Po dokončni potrditvi naročila kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje. Prav tako bodite pozorni, če katero od naših naročil morda ni zašlo med nezaželeno pošto.

Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da Pošta Slovenije blago tudi dostavi na prejemnikov naslov.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Varnost in zasebnost

Vse podatke, pridobljene ob naročanju, bomo uporabljali izključno v namene lastne spletne trgovine in jih ne bomo delili, prodali ali uporabljali v kakršnekoli druge namene in s tretjimi osebami.

Spletna trgovina Mate Čaj zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa.

Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.mate-caj.si v celoti ostali v lasti podjetja Jagoši d.o.o., (upravljalec spletnega mesta Mate Čaj) in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov. Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Splošno

Vse cene so izražene v EUR in veljajo od 15. novembra 2023 ter vključujejo DDV.

Jagoši d.o.o. Celje skrbi in se trudi, da je spletna stran ažurna in točna, vendar so napake možne, za kar se že v naprej opravičujemo. Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb spletne strani Mate Čaj kakor tudi splošnih pogojev. Vsaka uporaba slik, logotipov ali blagovnih znamk je brez pisnega dovoljenja lastnikov prepovedana in predstavlja kršitev zakona s področja avtorskih pravic in blagovnih znamk.

Odveza odgovornosti

Upravljalec spletne trgovine Mate Čaj, podjetje Jagoši d.o.o.stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali pa na telefon +386 (040) 796 034 (ob delavnikih od 9:30 do 13:30).

Podjetje Jagoši d.o.o. Celje ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.

Objavljene fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Z oddajo naročila kupec sprejema splošne pogoje poslovanja.

Pomoč in dodatna vprašanja

Če imate glede naše ponudbe ali uporabe spletne trgovine Mate Čaj dodatna vprašanja ali pa potrebujete več informacij nam pišite na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali pa na telefon +386 (040) 796 034 (ob delavnikih od 9:30 do 13:30).